Viden om kroppen

Læs vores spændende blog indlæg og artikler, om diverse smertestilstande, behandlingsmetoder mm.  samt hvordan vi som osteopater og fysioterapeuter behandler disse problematikker.

Har du en problematik vi skal hjælpe med? Så tøv ikke med at ringe eller skrive til os, vi står klar ved briksen til at hjælpe!

Graviditet

Graviditet er en tid med glæde, forventning og store forandringer i din krop. Disse forandringer er naturlige, men de kan også medføre forskellige gener og ubehag, som kan påvirke din hverdag både under og efter graviditeten. Heldigvis er der hjælp at hente gennem osteopati, fysioterapi og massage.

Diskusprolaps i lænden

Vil du vide mere om diskus prolabs? Læs mere om diskusprolaps i dette spænende blogindlæg!

Fokuseret- og radierende shockwave behandling

Vil du vide mere om fokuseret- og radierende shockwave? Læs mere om de to typer af shockwave i dette blogindlæg, og opdag hvordan vi benytter shockwave til at behandle en lang række af kroniske tilstande.

Diskusprolaps i nakken

Vil du vide mere om diskus prolabs i nakken? Læs mere om diskusprolaps i dette spænende blogindlæg!

Thoracic Outlet Syndrome (TOS)

Thoracic Outlet Syndrome (TOS) opstår, når blodkar eller nerver bliver klemt mellem kravebenet og de øverste ribben, der hvor nerver og blodkar passerer fra brystkassen til armene. Dette tryk kan føre til smerter, prikken, følelsesløshed eller svaghed i nakke, skuldre og arme.

Vil du vide mere?  Så klik nedenfor!

Iskiassmerter og piriformissyndrom

Smerter i lænd, balde og hofte med udstrålende smerter i benet? Hvis dette lyder bekendt, lider du muligvis af iskiassmerter eller piriformissyndrom. Læs mere om disse emner her.

Spændingshovedpine

Vil du læse mere om spændingshovedpine, og hvordan vi hjælper mennesker med smerter og hovedpine? Så læs mere her!